Jon Thissen is met ingang van 19 oktober 2020 benoemd tot Head of Marketing & E-commerce bij USG People Nederland. In deze functie is Jon verantwoordelijk voor de merken van USG People, de marketing strategie, het merkenportfolio en het digitale landschap, sites en portals.

Jon is zijn carrière begonnen bij KPN waar hij diverse rollen heeft bekleed. Bij KPN heeft hij veel geleerd over multibrand werken, end-to-end samenwerkingen en Agile Scrum methodieken. Na zijn carrière binnen KPN is hij als Head of Marketing / E-commerce & Communications gaan werken bij BinckBank. Een nieuwe sector met nieuwe uitdagingen. Waar hij onder andere verantwoordelijk was voor de herpositionering en campagneontwikkeling.

“Jon zal zich gaan richten op het geven van focus aan het marketing én digital team, en een bijbehorende nieuwe teamstructuur ontwerpen. Daarnaast zal zijn focus liggen op de merkportfolio van USG People en de eventuele aanscherping van de positionering van specifieke brands met als belangrijke uitgangspunten de digitale klant en kandidaat journey vanuit E-Commerce perspectief. Ik wens Jon veel succes in zijn nieuwe rol.” aldus Marion van Happen, COO USG People.